.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي نخستين بار در كشور
دهياري هاي مازندران به شبكه دولت وصل ميشوند
اتصال دهياري ها به شبكه دولت از بحث هاي توسعه اي است كه براي اولين بار در كشور انجام مي شود وي همچنين اظهار داشت : براي اولين بار در كشور ۳۰ دهياري به مناسبت سي امين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي از هفته آينده به شبكه دولت متصل خواهند شد...
دهياري هاي مازندران به شبكه دولت وصل ميشوند

به گزارش شمال نیوز ، احمد جمشيدي معاون پشتيباني و توسعه نيروي انساني استانداري مازندران در كارگروه تخصصي تحول اداري ، بهره وري و فناوري اطلاعات كه در محل استانداري برگزار شد با بيان مطلب فوق گفت: براي اندازه گيري شاخص بهره وري نرم افزاري تهيه شده است كه شامل دو دسته شاخص هاي بهره وري عمومي و اختصاصي مي باشد.
وي افزود : اين نرم افزار به صورت پايلوت در دو دستگاه برق منطقه اي و امور اقتصادي و دارايي انجام مي پذيرد كه در صورت موفقيت و رضايتمندي در اختيار ساير دستگاه ها براي بهره گيري از آن ارسال مي شود.
جمشيدي از اتصال ۴۲ دستگاه دولتي به شبكه دولت خبر داد و افزود: در حال حاضر تنها ۴ دستگاه قابليت اتصال به شبكه دولت را دارند ولي به دليل عدم امكانات و نيروي انساني به شبكه متصل نيستند . وي همچنين گفت: اين دستگاه ها در مهلت ۳ ماهه فرصت دارند تا مشكل خود را برطرف نمايند در غير اين صورت با توجه به حجم بالاي متقاضيان براي اتصال به شبكه دولت اين امتياز از اين ادارات سلب خواهد شد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري امكان ارسال گزارش پيشرفت كارهاي عمراني از طريق اين شبكه به تهران را از مزيت هاي شبكه دولت برشمرد و خاطر نشان كرد: اجرايي شدن پروژه سامد كه از تاكيدات دولت نهم است از طريق اين سامانه محقق مي شود .
جمشيدي گفت: استان مازندران بر اساس ۱۹ شاخص فناوري اطلاعات، ۴۵ درصد نسبت به برنامه چهارم جلوتر است.
وي افزود: اتصال دهياري ها به شبكه دولت از بحث هاي توسعه اي است كه براي اولين بار در كشور انجام مي شود وي همچنين اظهار داشت : براي اولين بار در كشور ۳۰ دهياري به مناسبت سي امين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي از هفته آينده به شبكه دولت متصل خواهند شد.
همچنين در ادامه اين جلسه يدا... طهماسبي مدير كل دفتر فناوري اطلاعات به ارائه گزارش از روند شبكه دولت پرداخت و گفت: ۳۰ دستگاه توسعه اي استان از جمله فرودگاه ، بندر نوشهر و امير آباد ،‌شركت نفت وچندين اداره ديگر متقاضي اتصال به شبكه دولت هستند.
طهماسبي با اشاره به اهميت توسعه ۵۱ شهرداري استان گفت: در حال حاضر ۳ شهرداري به اين شبكه متصل هستند كه ظرف چند روز اينده ۴ شهرداري ديگر نيز به اين مجموعه اضافه خواهند شد.
مدير كل فناوري اطلاعات استانداري از اتصال ۷۰ الي ۸۰ دستگاه به شبكه دولت ظرف ۲ تا ۳ ماه آينده خبر داد و افزود: اين قابليت براي استان وجود دارد تا ۱۵۰ دستگاه به شبكه دولت متصل شوند.
وي خاطرنشان كرد: با پيگيري هاي به عمل آمده در پي آن هستيم تا روزي به نام روز فناوري اطلاعات در كشور نام گذاري شود و بر اساس شاخص هاي تعيين شده از دستگاه نمونه تجليل گردد.
در ادامه اين جلسه فرهاد صفايي مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري نيز از طرح استقرار نظام مديريت بهره وري در استانها خبر داد و گفت: فرم هايي بر اساس سنجش شاخص هاي بهره وري به دستگاه هاي اجرايي استان ارسال مي شود تا دستگاه ها نسبت به تكميل اطلاعات مذكور اقدام كنند.
فرهاد صفايي با اشاره به ميزان رضايت مندي ارباب رجوع از دستگاه هاي دولتي گفت: كيفيت در بخش هاي دولتي كه از آن به عنوان طرح تكريم ياد مي شود مورد نظر دولت است و از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.
وي همچنين گفت: سازمانها نسبت به تهيه منشور اخلاقي اقدام كنند و در ارائه خدمت موثر به ارباب رجوع تدبير نمايند.
مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري به شناخت و طبقه بندي دستگاه ها از طريق ميزان رضايت مندي ارباب رجوع و ميزان اعتماد مراجعان به دستگاه هاي اجرايي اشاره كرد و گفت: در سال جاري ۱۰ هزار پرسشنامه بر اساس تعداد مراجعان دستگاه ها به ادارات داده خواهد شد كه بر اساس روش هاي آماري ميزان رضايت مندي ارباب رجوع از نظر كيفي و كمي مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

محمود احمدی- خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كيوان اميني 29 بهمن 1387
با سلام: مبارك : به زودي بتوانيم تمامي دامداري هاي استان را تحت پوشش وب قرار بدهيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.094 seconds.